RSS

joi, 20 februarie 2014

SAPTAMANA DESPRE " ANIMALE DE LA POLI"

Am discutat despre animalele de la Poli, am ascultat o prezentare cd educational, PITICLICK EXPLORATOR, am " scris" coltii ursului polar, am pictat si am realizat un colaj cu pinguinul, am rezolvat la matematica o fisa -  recuperare, ne-am jucat cu puzzle.
Click to play this Smilebox photo album
Create your own photo album - Powered by Smilebox
Customize a photo album

Apoi am invatat POVESTEA URSULUI CAFENIU, DE V. COLIN si am fost desenatorii unei scurte carti ilustrate a povestii. De asemenea, am despartit cuvinte in silabe si am formulat propozitii cu acestea, in timp ce ne-am jucat si la calculator, un joc de logica si atentie " Du puiul la mama lui !", tot de cd-ul educational.
Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Personalize your own free digital scrapbook


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu